matkailumarkkinointi perustuu mielikuvan myymiseen.

Miksi matkailumarkkinointi on mielikuvan markkinointia

Matkailu on enemmän kuin vain paikasta toiseen siirtymistä. Se on kokemus, seikkailu ja mahdollisuus luoda unohtumattomia muistoja. Matkailuun liittyy vahvasti mielikuvia ja tunteita, ja juuri tämä tekee matkailumarkkinoinnista niin erityistä. Se on mielikuvan markkinointia parhaimmillaan, mutta miten se eroaa fyysisen tuotteen markkinoinnista? Matkailumarkkinointi vs. fyysisen tuotteen markkinointi Monen fyysisen tuotteen markkinointi perustuu tuotteen konkreettisiin ominaisuuksiin, …

Miksi matkailumarkkinointi on mielikuvan markkinointia Lue lisää »

somekanavien ulkoistaminen.

5 tilannetta, joissa sisällöntuotanto kannattaa ulkoistaa

Yrittäjän arki on kiireistä, eikä aikaa usein riitä kaikkeen siihen, mitä haluaisi saada tehdyksi. Olisiko aika ulkoistaa sisällöntuotanto ja somemarkkinointi? Tässä 5 tilannetta, joissa se kannattaa. Et nauti sosiaalisessa mediassa olemisesta Koet somen pakollisena pahana, jota on vain tehtävä. Valitettavasti tämä saattaa välittyä myös sisällöstä tai aktiivisuuden puutteesta. Sinulla ei ole aikaa päivittää yrityksen sosiaalista …

5 tilannetta, joissa sisällöntuotanto kannattaa ulkoistaa Lue lisää »

fiSuomi